اخبار بروز ورزشی

بروزترین خبرهای ورزشی در مجـله ورزش

اخبار بروز ورزشی

بروزترین خبرهای ورزشی در مجـله ورزش

بایگانی
۰۳بهمن

​​​​​​​​​​​مسعود شجاعی: «هیچ نقشی در تصمیم طارمی نداشته‌ام»

ستاره ایرانی باشگاه آاک به ورزش سه گفت: آخرین تماسی که با دوست خوبم مهدی طارمی داشته‌ام، حدود ٨ ماه پیش بوده. پارسال نیز بسیاری از هواداران عزیز پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی از من دلگیر بودند که چرا خواهان حضور طارمی در پانیونیوس هستم. در حالی که به هیچوجه در جریان نبودم و مثل بقیه، اخبار را از سایت‌ها دنبال می‌کردم.
امروز باز همان قضیه تکرار شده و هواداران محترم از من انتقاد می‌کنند. برای اینکه دوباره درگیر این حاشیه غیر منصفانه نشوم، ناگزیر شدم تکذیب کنم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی